Welkom bij Ortho Bakker!

Beste patiënt van Orthocenter Amersfoort, geachte ouder of verzorger,

In verband met uw geplande overstap naar onze praktijk, wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om mij kort aan u voor te stellen.

Wie ben ik?

Mijn naam is Anke Bakker, na mijn studie Tandheelkunde aan de universiteit van Utrecht heb ik de 4-jarige specialisatie Orthodontie aan de vrije universiteit van Amsterdam  gevolgd. In 1987 ben ik mijn eigen praktijk gestart, welke ik nog altijd met veel plezier run samen met waarnemend orthodontist (Naomi) van Wezel. Mijn motto is: “een mooi gebit is het beste sieraad wat je kunt hebben”.

Waar zit onze praktijk?

De locatie is niet ver weg, onze praktijk zit om de hoek van Orthocenter Amersfoort. Ons adres is de Vlasakkerweg 46. Voor parkeermogelijkheden kijkt u hier.

Wat betekent dit voor mijn behandeling?

Orthocenter Amersfoort heeft mij benaderd in verband met sluiting van de vestiging of ik de verantwoording en de behandeling van u (patiënten Orthocenter) wil overnemen. Ik ben met Orthocenter Amersfoort overeengekomen dat alle patiënten die actief in behandeling zijn de huidige beugelapparatuur (slotjes) mogen behouden. Orthocenter Amersfoort werkt met andere apparatuur dan onze praktijk, maar dit is geen probleem. In het verleden hebben wij ook met deze apparatuur gewerkt.

Bij uw eerste afspraak zullen wij één röntgenfoto en dia’s maken, om de stand van uw gebit op dat moment vast te leggen. Van daaruit zullen wij samen met u werken naar het gewenste eindresultaat.

Hoe verloopt de facturatie?

Orthocenter Amersfoort werkte met Anders Medical Factoring, wij werken met Netpoint Factoring B.V.Netpoint Factoring verstuurt de nota’s voor onze patiënten rechtstreeks naar de zorgverzekeraar. De restnota (indien aanwezig) krijgt u standaard per mail toegestuurd. Indien u het bij ons meldt, kunt u de facturen ook per post ontvangen. Qua kosten zal er niks voor uw wijzigen, wij hanteren de landelijk vastgestelde tarieven door de NZA (Nederlandse Zorg Autoriteit). Houd er echter rekening mee dat u alle facturen die u ontvangt tót 17 augustus volledig met Orthocenter afhandelt. Bij vragen of opmerkingen over facturen ná 17 augustus, welke via onze praktijk lopen, kunt u uiteraard bij ons of Netpoint terecht

(0900 – 6876468 € 1 per gesprek).

Wanneer kan ik een afspraak maken?

We begrijpen dat u zo snel mogelijk een afspraak bij onze praktijk in wilt plannen. Orthocenter Amersfoort sluit zijn deuren op 16 augustus. Tot die tijd dient u zich voor afspraken/spoed bij Orthocenter Amersfoort te melden.

In de dagen na 16 augustus, krijgen wij van Orthocenter één groot digitaal bestand met alle patiënten die de overstap naar onze praktijk maken. Die gegevens moeten wij vervolgens controleren en omzetten naar ons computerprogramma (dit duurt maximaal een paar dagen). Vanaf dinsdag 22 augustus staat u in ons systeem en kunt u ons bellen voor het maken van een afspraak op 033-4614046.

Wat als ik eerder een afspraak wil maken?

Dit zal helaas niet gaan, daar wij uw patiëntengegevens nog niet in ons systeem hebben staan vóór 22 augustus. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u kan zijn, onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Pijnklachten

Mocht u echter voor 22 augustus ernstige pijnklachten hebben, dan kunt u uiteraard bij ons terecht voor spoed. Let op: dit geldt enkel voor ernstige pijnklachten die niet kunnen wachten! Andere afspraken zullen tussen 16 augustus en 22 augustus niet worden gemaakt.

Wij zullen alles in het werk stellen om uw behandeling zo goed en spoedig mogelijk te continueren.

Wij verwelkomen u graag bij onze praktijk als nieuwe patiënt!

Met vriendelijke groet,

Drs. A.S.W.M.R. (Anke) Bakker
Drs. N. van Wezel
en team